En välkommen helg

Helvetesveckan börjar så sakteliga lida mot sitt slut. Det har varit mycket skit som hänt, men ur jobbsynpunkt har veckan nog ändå varit ganska bra. Jag får allt mer ansvar, och även uppskattning när det visar sig att jag klarar av min något annorlunda arbetssituation. Feedback är bra, det får en att vilja jobba ännu hårdare. Just nu befinner jag mig dessutom i en situation där många järn i elden och konstant social samvaro med andra människor endast är positivt. Jag skulle aldrig klara att sitta sysslolös, och än mindre att sitta sysslolös ensam.

***

Ikväll ska jag gå och se Magnus Betnér. Om jag ska vara ärlig har jag praktiskt aldrig hört karln tala. Jag vet hur han ser ut för jag har sett honom på bild. Han ska vara provokativ, sägs det, och det kan säkert vara kul. Jag är full av förväntan, har aldrig varit på stand-up tidigare.

***

Nu kommer som sagt helgen och jag ska se till att ha massor att göra. Ensam är stark, sägs det. Fast jag vet inte, tycker snarare att ensam är trist.

***

Knake idag också. Är den äcklig så hoppar jag den traditionen tillsvidare.

***

Skoaffären i Tomelilla heter Sko-be-do. Det är kul!

***

Trött, hungrig och lite illamående. Sju timmar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0