Hej igen! Idag börjar konsertsommaren.

Snart avfärd till Stockholm, jag har tagit årets första semesterdag. Bruce Springsteen ikväll. Vågar inte läsa hur gårdagsspelningen var. Vet bara att den regnade bort och att han spelade den öppningslåt jag förutspådde. CCR's Who'll stop the rain, en fantastisk låt som Bruce och ESB spelat till och från på turnéer under årens lopp.

Jag har ingen aning hur han kommer öppna ikväll. Jag vet inte ens om han kommer vara bra. Det känns otryggt att han inte är på Ullevi den här gången. Återstår att se ifall jag kommer stå där lika förundrad och förstummad som ett år sedan när konserten är över.

Det är en händelserik helg, den här. Springsteen, VM-kval mot Danmark och förmodat lägenhetsköp på måndag. När livet äntligen kickar igång igen efter vinterkoman så är det med dunder och brak. Snart avresa. Livet börjar här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0