Fem sekunder i rampljuset.

Av en ren slump hittade jag idag ett gammalt Youtube-klipp. Någon hockeyfantast här i staden hade laddat upp TV-sportens reportage från Wayne Gretzkys besök i Malmö under NHL-strejken 1995. Vi detta tillfälle valdes jag och trettionio andra unga stjärnskott ut till en träning med hockeylegenden.

1.20 in i klippet blir killen bakom mig på isen intervjuad av TV-sporten. Klipsk som jag var lät jag inte denna chans till ära och berömelse gå mig förbi, utan gled istället fram till kameran och inkasserade fem sekunder i rampljuset.

Träningen då? Ett minne för livet, förstås.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Fem sekunder är alltid fem sekunder ;)

2010-04-03 @ 11:42:05
URL: http://www.nessador.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0